Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Robi się szal w pawi ogon

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta...
Mam tydzień urlopu. Spokojnie sobie wszystko zrobię, po kolei, bez szaleństwa. W końcu to tylko dwa dni, a najważniejsza jest atmosfera :)
Okna umyłam, firanki i zasłony powiesiłam, podłogi umyte, dywany wytrzepane.
W chwilach relaksu robi się szal. Cieplutki, w kolorach gorącego słońca, słodkiej limonki i pachnących malin.

Wzór "pawi ogon" wg Sabriny. Na stronie Dropsa, bez nazwy.
Da zainteresowanych link do wzoru:   Pawi ogon


13 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten wzór- pamiętam, że wiele lat temu mój pierwszy sweterek był w biało czarne pasy i dodatkowo w pawi ogon:)
    fajnie dobrane kolory- żywe i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje i te cudowne kolorki!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz tydzień urlopu przed świętami !!
    Szal ładnie się zapowiada. I te fajne kolorki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Jak tam aniołki ??
      Robiłaś te włosy ??
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Robiłam :) Wyszedł taki wypłosz, że wyprułam je. Mam bardzo sztywną nitkę i nie mogłam tych włosków opuścić na dół :)

      Usuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i wzór i kolory.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie słoneczne kolorki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jest śliczny ..gdyby po mojej wizycie się "zgubił" to nie szukaj ..cudny poprostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucy, za ostrzeżenie. Schowam go głęboko przed Twoim przyjazdem :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Witaj i dziękuję Manito, to były początki, już jest skończony :) http://efkaraj.blogspot.com/2014/02/szal-skonczony-zegar-w-juz-prawie.html#links
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wzor znany juz ale jest ladny i lubie ten wzor...mozna go w szalach w swetrach wykorzystac i zawsze pieknie sie prezentuje...tak jak u ciebie...Piekny szal w pawi ogon.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.