Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

sobota, 14 grudnia 2013

Dostałam blogowy prezent :)

Wczoraj późnym wieczorem przyszłam do domu, a w skrzynce na listy czekała na mnie przesyłka z pięknym prezentem od Ludwiki z bloga Dwa razem jeden narzut, dzianinka Ludwiki. Oto on:

jeszcze była czekoladka ze św. Mikołajem, ale ją od razu zjadłam po otwarciu paczuszki ;). Głodna byłam i tak mi jakoś pod rękę wpadła.
A Ludwika? Musicie sami zobaczyć. To kobieta, która zauroczyła mnie swoją inwencją twórczą, szybkością pracy, ilością wykonanych rzeczy, a to wszystko przez jeden rok. I jeszcze do tego robi takie piękne koralikowe biżutki. Jak tylko znalazłam bloga Ludwiki, musiałam się tam zalogować, bo stracić namiaru na tak ekspresyjną wykonawczynię nie mogłam. I wtedy dostałam maila, że jestem 100 :) A dla 100 jest prezent :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No i mam.
Dziękuję Ludwiko :)

Jeszcze w przybliżeniu, bo śliczna jest


8 komentarzy:

  1. Piękny prezent dostałaś !!
    Ładnie będzie się prezentować na ręce w Święta ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O WOW ..ALE ŚLICZNA
    faktycznie zdolna bestia
    gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, miło dostawać prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, powiem Wam, że jest to niesłychanie miłe odczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny prezent, gratuluję Ewa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka, bardzo mi się takie podobają. Jeszcze te kolory, czyli moje ulubione:)))
    Pozdrawiam Ewo i dziękuję za odwiedzinki zawsze dla mnie miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Pawanno, miałam dylemat, bo Ludwika dała mi wybór kolorystyczny, w wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.