Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

czwartek, 16 sierpnia 2012

Kilka wcześniejszych moich robótek

Siedzę nadal w domu. Chyba zaczynam się przyzwyczajać do takiego stanu rzeczy :). Właściwie mogłabym być już na emeryturze :) Robię serwetę na okrągły ogrodowy stół. Jak zrobię w całości, na pewno ją tutaj wrzucę, a teraz pochwalę się moimi dotychczasowymi dziergotkami.








4 komentarze:

  1. O jakiej emeryturze kochana piszesz ? Nie za wcześnie ? Ale jak masz jakieś dojście do wczesnej emerytury to i ja się piszę hehe. Podobają mi się strasznie te okrągłe kremowe serwety. Siedzę i kombinuje jak przemeblować żeby stolik okrągły postawić. Od znajomej przejęłam okrągły obrusik:D Jak nie wymyślę nic w domu, to już na pewno na działce zrobię stoliczek.:D

    Moja frywolitkowa serwetka powiększa się i zastanawiam się czy uda mi się zrobić z niej obrusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Emko. Dasz rade zrobić obrusik. Masz tyle samozaparcia, że starczy Ci nawet na całkiem duży obrus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super robótki :D ja mam niestety do tego 2 lewe ręce :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.