Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

niedziela, 7 maja 2017

Wymianka z Jadzią

 Witam wszystkich serdecznie
od razu dziękuję Wam za cudowne słowa, jakie pozostawiłyście pod ostatnim moim postem, wszystkie dodają skrzydeł i chęci do dalszej pracy :)

Dość dawno temu, bo jakoś tak w lutym, napisała do mnie Jadzia z bloga 'Sercem Tworzone'
z propozycją wymianki :) Zrobiło mi się miło, bo jak wiecie, nie bywałam wtedy na salonach blogowych :) Ale też mail od Jadzi był jednym z mobilizatorów do powrotu :)

Od Jadzi otrzymałam cudowny album. Jadzia jest mistrzem w tej dziedzinie. Album jest delikatny i "ciepły". Dokładność  wykonania podziwiam wciąż od nowa. Zobaczcie sami.






W ogóle, to podziwiam Jadzi kreatywność w wykorzystywaniu 'materiałów wtórnych'. Wszystko jest do siebie idealnie dobrane i pasuje jak ulał.
Do albumu Jadzia dodała własnoręcznie robiona kartkę świąteczną, w czerwieni :) ( bo wymiankowy album od Jadzi dostałam przed świętami).



Moja przesyłka do Jadzi poleciała w piątek. Aż mi wstyd, że tak długo mi zeszło... Mam nadzieję, że Jadzia mi wybaczy ten czas.

Jadziu, dziękuję Ci jeszcze raz bardzo. Jeśli coś będzie nie tak z naszyjnikem, wal śmiało :)

Pozdrawiam,
Ewa




21 komentarzy:

  1. Cudny album dostałaś- buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny album otrzymałaś i karteczka ślicznista; mam nadzieję, że pokażesz Ewciu co Ty Jadzi zrobiłaś
    buziaczki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, Jadzia potrafi tworzyć cudeńka z niczego:) Twój album jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny album, ale Jadzia to mistrzyni w ich tworzeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadzia to rzeczywiście mistrzyni w tworzeniu oryginalnych albumów. Twój Ewuniu też jest wyjątkowy i niezwykle pomysłowy. Mam nadzieję, że pochwalisz się także naszyjnikiem?
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie prezenty od serca są najlepsze:))
    Też jestem ciekawa naszyjnika...
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. wymianki są zawsze bardzo miłe a jak jeszcze dostaje się tak śliczny prezent to tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Wspaniały prezent dostałaś od Jadzi,Jadzia jest mistrzynią w tworzeniu tych albumów Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny albumik , ale Jadzia innych nie robi !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Od Jadzi wszystko jest cudne, no bo sercem tworzone. Kocham albumy Jadzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent , wspaniale wykonany. Obrus z poprzedniego wpisu jest rewelacyjny , uwielbiam takie serwety . Dawno mnie nie było , więc nadrabiam zaległości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co Jadzia robi jest piekne. Miło zjej strony, że pomyslała o wymiance i tym sposobem zmobilizowała Cię do powrotu. Rozumiem Cie Ewuniu, czas jest tak krótki, że trudno nadążyć ze wszystkim. Nie wiem...Czy dzisiejszy styl życia do tego się przyczynia?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Album i karteczka są prześliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik właśnie dotarł dnia dzisiejszego- w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy ;) Pozdrawiam i dziękuję, że zgodziłaś się na tę wymiankę ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewcia albumy Jadzi są znane,to takie małe dzieła sztuki,jej kreatywność nie zna granic.Zostałaś fantastycznie obdarowana,album jest piękny,karteczka również:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny album! Wymianki z sercem są niezwykle wartościowe. Pozdrawiam cieplutko - wiosna przyszła:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu fajnie, że Jadzia Cie zmobilizowała do powrotu. Wymianka świetna, a Jadzi album jak zwykle dopracowany. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny album dostałaś, ciekawa jestem co Ty dla Jadzi przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ożesz, jaki piękny obrus, podziwiam ogrom pracy, spisałaś się na medal, brawo!

    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.