Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

czwartek, 11 czerwca 2015

Lawendowe "Podaj dalej"

Witam wszystkich :)

Dzisiejszy dzień był słoneczny, gorący i uśmiechnięty. Słoneczny i gorący za sprawą słońca, uśmiechnięty za sprawą Ani/Pawanny. Ania na swoim blogu ogłosiła zabawę podaj dalej. Właściwie ta zabawa u Ani trwa cały czas :) W końcu i ja zapisałam się na tę "podawajkę". Na przekazanie prezentu wg. zasad zabawy, Ania miała pół roku, uwinęła się w niecały miesiąc :)))))))))))))).
Powiem Wam, że marzyłam sobie, że może dostanę od Ani jeden z Jej cudownych wianków, choćby najmniejszy. Bo Ania robi różne rzeczy z tego co daje natura, a ja uwielbiam rzeczy naturalistyczne.
Po przyjściu z pracy, na stoliku przed domem zobaczyłam paczkę. Rzut oka na nadawcę i z szybkością światła wniosłam ją do domu. Od razu poczułam znajomy zapach :) Znacie na pewno to uczucie, które towarzyszy rozpakowywaniu prezentu. Serce i głowa rozpakowują zdecydowanie szybciej niż ręce :)))))))))))) Pudło zostało otwarte, a mąż stwierdził: ale pachnie.
Bo to jest Lawendowe Podaj Dalej :)
Aniu, bardzo, bardzo Ci dziękuję za wszystkie otrzymane wspaniałości :)

Za cudowny wianek w lawendowej tonacji




 Za delikatny lampionik z lawendowymi świeczuszkami

Za serduszko wypełnione lawendą, szyte ręcznie i wyszywane


Za komplet serwetek lawendowych i za to, co napisałaś :)


Wianek będzie wisiał przez lato na tarasie, pod dachem. Taras mam w kolorystyce żółto-lawendowo-brązowej, przed tarasem jest lawendowy kącik więc wpisze się w miejsce, bo do tego miejsca jest stworzony :) Póki co, wisi sobie na kominku i czaruje zapachem :)))
A kto jeszcze nie zna bloga Ani, zachęcam do odwiedzin, nie pożałujecie. Oczaruje Was świat przyrody cudownego ogrodu, zachwycą uplecione wianki i decoupage'owa twórczość.
Zajrzyjcie: http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/ :)


Ponieważ zabawa ma trwać, zapraszam dwie chętne osoby, które chcą się bawić, otrzymać prezent ode mnie i poprowadzić zabawę dalej. Ja zobowiązuję się, wykonać prezenty w ciągu 6 miesięcy.

31 komentarzy:

  1. Cudowny, prześliczny wianek i pozostałości urocze. Znam bloga Ani. Jest niesamowity, a to co Ania tam piisze czyta się jednym tchem i ma się wrażenie, że jesteśmy właśnie tam na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty:)same śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani wianki sa przepiekne, szczesciara z Ciebie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jestem szczęśliwa :)
      Serdeczne pozdrówka :)

      Usuń
  4. Wspaniała zawartośc paczki , wianek uroczy. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny wianek, wspanialy prezent, a zdjęcia są tak sugestywne, że prawie czuję ten zapach lawendy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo prezent od Ani, ale również twoja Reniu opinia o moich zdjęciach :)))))))))))))

      Usuń
  6. Piękne dostałas prezenty od Ani. Bywam u niej regularnie więc znam jej prace, sa jedyne i niopwtarzalne. Zawsze w zgodzie z naturą. Stylu Ani nie da się podrobić. Nie wiem czy osoby przede mna wyraziły chęc na zabawę, ale gdyby nie to ja jestem chętna , jakoś dotychacz nie miałam okazji w niej uczestniczyć.
    Pozdrawiam i zyczę pięknego słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, witam Cie zatem w zabawie :) Proszę tylko o cierpliwość, bo letnie dni spędzam głównie w ogrodzie, czasu na robótki mam zdecydowanie mniej. Jednak terminu dotrzymam :)
      Buziolki :)

      Usuń
  7. Piękny ten wianek, jaki bogaty i swojski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty dostałaś:)
    ja się piszę bardzo chętnie na prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś chętna do podawajki :) Tak jak Anię, proszę o cierpliwość :)

      Usuń
  9. Piękny prezent, ja też się u Ani zapisałam, więc wszystko przede mną:-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anusia przygotowała Ci śliczne prezenty,wiem Ewuś ,że jesteś nimi zachwycona bo ja również .
    Wianek cudny,niektóre kwiatki w nim poznaję ,sama natura .
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu, sama natura :)
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  11. A dziwiłam się skąd dochodzi ten cudny zapach;) Już wszystko jasne hehe. Rzeczywiscie, wianki Ani są rewelacyjne! Pozostałe lawendowe prace równie piękne!
    Miłego weekendu Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że pachnie na odległość :)))))))
      Pozdrawiam serdecznie Aniu :)

      Usuń
  12. Ewuś, urosły mi skrzydła:) Nie dość, że Ty tyle miłych słów o mnie napisałaś, to jeszcze w komentarzach mnie chwalą:) Fruwam!:)
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie da się nie chwalić czegoś tak pięknego Aniu :)
      A zapewniam wszystkich, że zdjęcia nie oddają uroku tego co w realu :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Piekne prezenty...lawendowe prace.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny prezencik Ania Ci wysłała, ja też mam jeden z Jej wianków, pięknie je Ania nam tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty a ten wianek cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Ewcia lawenda to również moje ulubione kwiecie.
    Pawanna robi piękne rzeczy i to z darów natury,już czuję ten zapach o którym piszesz ummmm :) wianek wygląda przepięknie.
    Zostałaś obdarowana po królewsku Ewo,wiesz co tym wszystkim jest cudne,że zrobione i podarowane od serca.
    Serdeczności Ewo ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od razu na myśl mi przyszło zdanie " Trafił swój na swego ", w sensie pozytywnym oczywiście. Obie jesteście pasjonatkami natury, miłośniczkami życia we wszystkich jego aspektach, więc radość tworzenia i radość otrzymania z pewnością są na tym samym poziomie. Cudnie !
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę Ewciu, że Ania obdarowała nas sprawiedliwie i jednakowo. U mnie też pięknie pachnie lawendą! Musisz przyznać, że w realu wianuszek jest jeszcze piękniejszy? Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewciu... śliczne ' podaj dalej ' szkoda, że ja ostatnio w niczym nie biorę udziału...
    aż ckno mi się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne, pachnące prezenty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.