Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

wtorek, 27 listopada 2012

Otrzymałam wyróżnienie od Emki :)



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




Marzenko, dziękuję bardzo, choć bardzo mało czasu mam teraz na bloga, forum i przyjemności :) Ale wypada mi odpowiedzieć na pytania jakie zadała Emka:

1.Koty czy kiciusie?  Każdy z nich ma swój własny, niepowtarzalny urok.
2.Lody czy sorbet?
 Lody, ale tylko owocowe.
3.Z kim do kina?
Wolę kino domowe.
4.Wakacyjne wędrówki czy leniuchowanie?
Zdecydowanie leżenie w gorącym piachu.
5.Ulubione kwiaty?
Nie mam ulubionych, kocham te, które akurat mam :)
6.Jaki kolor do ciebie pasuje? 
Czerwony!
7.Jak długo można przebywać na bezludnej wyspie? 
Aż przestanie być bezludna.
8.Czego się boisz? 
Starości
9.Wolisz gotować czy wolisz jeść? 
Najbardziej lubię jeść gotowane.
10.Gdzie na wakacje zagraniczne? 
Węgry, ze względu na kuchnię i Włochy, ze względu na temperaturę.
11.Ile mogłaby trwać doba? 
Gdybym nie była śpiochem? Baaaaaardzo długo :)

Swoje pytania i wyróżnienia muszę zostawić na okres poświąteczny.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.