Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

środa, 7 maja 2014

Spacer po ogrodzie

Witajcie :)
Majowe dni wreszcie zrobiły się troszkę cieplejsze. Po pracy wchodzę sobie do ogrodu i czekam aż kwiaty pokażą swoje piękno. Powiem Wam, że już nie mogę się doczekać, aż wszystko będzie kwitło i pachniało. Codziennie oglądam każdą roślinkę z nadzieją, że na pewno jest większa niż wczoraj :).
Jednak przyroda ma swój rytm, swój czas i nic nie przyspieszy jej tempa rozwoju.

Ja mogę tylko pokazać Wam moje ulubione ogrodowe kąciki.


W cienistym zakątku na razie widoczne są głównie paprocie, ale rosną tam również funkie, parzydło leśne, bodziszek, naparstnice, języczka Przewalskiego i tawułki.

Spod lasu pod parasolem z liści leszczynowych widać dom otulony jałowcami, bzami i złotlinem.


Niedługo zakwitną w pełni moje dwie majowe królowe: azalia Persil pokazuje już swoje piękno,


oraz azalia Anneke, pąki ma różowe, ale kwiaty są soczyście żółte.
 

24 komentarze:

  1. Dzięki było nadzwyczaj miło, a dom w pięknej aranżacji , super kącik z ławkami i azalie istne cudo, moje ucierpiały podczas przymrozków , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu, wiem, że mój ogród to nic w porównaniu z Twoim cudem :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ewuś jakże miło u Ciebie w ogrodzie ,już sobie wyobrażam jak tam pięknie pachnie ,a ptaki ślicznie śpiewają .Kwitnące azalie wyglądają cudnie.Normalnie żyć nie umierać w takim magicznym miejscu.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, jak robiłam te zdjęcia, to właśnie pomyślałam sobie: jaka szkoda, że nie mogę Wam przesłać tego śpiewu ptaków i zapachu bzów :)
      Caluski ślę :)

      Usuń
  3. Ale doslownie Rajski Ogrod masz Ewuniu ! Balsam dla mych oczu !Twoje Kotki musze miec niezly ubaw w kwiatkach :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiaaaa, koteczki uwielbiają gonić się w rabatkach. Można się przecież tak fajnie schować za łodyżkami :/

      Usuń
  4. Bajeczny ogród. Taka oaza zieleni w maju najładniej się prezentuje i te zapachy. Sliczne azalie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogród jest przepięky !!!
    Tylko stoliczek, kawka i delektować się tak pięknym widokiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Januszu, kawka cudnie smakuje pośród zieleni, ale jak chwilkę posiedzę, to mnie nosi i idę coś wyrwać, gdzieś przekopać i kawa stygnie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę dużego ogrodu, piękne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Ci ja te zakamarki ...pięknie u Ciebie Ewuniu ...aż mi się zatęskniło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, drogę znasz, tylko powiedz i biorę urlop ;)

      Usuń
  8. Bardzo przyjemny spacer, szczególnie urzekł mnie cienisty zakątek z paprociami. Bardzo lubię paprocie, też mam ich dużo w ogrodzie:) Domek ukryty w bzach to sama rozkosz. Ładna posesja Ewciu:) Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Cienisty zakątek dopiero się rozwija, niedługo nabierze kolorów i objętości.
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  9. Przepiękny ogród, ach Ty szczęściaro :)), ale też i wiem, że samo się nie pielęgnuje, chociaż uważam, że praca w takim ogrodzie to też przyjemność zwłaszcza jak widać efekt :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, samo się nie zrobi, ale praca w ogrodzie mnie odpręża, uspokaja i cieszy bardzo.
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. Twój ogród Ewo jest bardzo piękny i dopracowany w każdym szczególe. Masz wspaniałe miejsce do wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, ale to jeszcze nie do końca to co chcę mieć, ale podobno ogród nigdy nie jest skończony ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Wspaniały ogród!!! Przyjemnie w takim wypoczywać z robótką w ręku!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Doniu, uwielbiam ogrodowe posiadówki :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o sam ogród to ja jestem zdania, że fajnie jest wiedzieć na jego temat jak najwięcej. Ja bardzo często również zaglądam na blog https://ogrodolandia.pl/pl/n/list gdzie sporo dowiaduje się o ogrodach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.