Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

niedziela, 26 października 2014

Białe co nieco :)

Witajcie w zamglona niedzielę, mgła opadnie, będzie słoneczko :)

Witam bardzo serdecznie nowych obserwatorów: Elę, oraz kilku ukrytych, którzy zechcieli wstąpić w moje progi. Bardzo się cieszę, że jesteście :)

Dziękuję  wszystkim za komentarze pod ostatnim postem, przeczytałam wszystkie i również uważam, że takie spotkania są cudowne :)

Na wielu blogach wre praca przedświąteczna. Oglądam szopki, gwiazdki, dzwonki i sama już się cieszę na ten cudowny świąteczny czas, bo Boże Narodzenie i Wigilię bardzo lubię.
Ja również w tym temacie nie próżnuję, powstało już kilka rzeczy, część się suszy, baloniki posegregowane czekają na kolejne bombki.
Jak już wspominałam we wcześniejszym poście postanowiłam ogłosić candy. Moja rozdawajka będzie szydełkowa i śnieżnobiała jak świeży, czysty śnieg. A oto co się w niej znajdzie? Aniołki, gwiazdki, bombki, sopelki, dzwoneczki. Wszystkiego po 3 sztuki. Cały komplet to 15 sztuk białych, szydełkowych różności. A wyglądają tak
Jeśli moje szydełkowce komuś się podobają i chciałby je mieć wystarczy zgłosić chęć udziału w zabawie pod tym postem. I to jest jedyny warunek mojej rozdawajki :) Nic więcej nie trzeba robić.
Do obserwatorów dodawać się nie trzeba, ponieważ nie zależy mi na ilości obserwatorów, wolę jakość:)  Wiem, że te osoby, które są ze mną, przychodzą, komentują, zostawiają dobre rady i ciepłe słowa. Nie ma sensu logować się jeśli wpada się tylko ten jeden raz. Przepraszam, jeśli kogoś uraziłam, ale takie jest moje zdanie.
Banerka też nie trzeba umieszczać, ja będę go miała na swoim pasku bocznym, kto przyjdzie i poczyta dokładnie, znajdzie ;) Ale kwestię banerka zostawiam Wam, jak chcecie :)
Zabawa potrwa do 5 grudnia 2014r. a dzień później ogłoszę wyniki. Jeśli osoba wylosowana nie poda mi adresu przez trzy dni, wtedy 9 grudnia ogłoszę kolejne rozdanie.

Pozwolicie, że nie będę pod tym postem zostawiać odpowiedzi na komentarze, będzie bardziej przejrzyście :)

Niniejszym rozdawajkę uważam za otwartą :)
 


119 komentarzy:

  1. Ja, ja ja chcę, pragnę i zgłaszam się do zabawy wszystkimi czterema łapami:). Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu a to miła niespodzianka na dobre rozpoczęćie niedzieli.
    Kochana ja nigdy nie wchodzę do nikogo z musu a piszę zawsze jak mam na to ochotę i oczywiście czas pozwala..Au Ciebie pisać komentarze to wielka przyjemność,zresztą chyba to wiesz i odczulaś ,że tak powiem na własnej skórze.
    Także z wielką radością pobawię się ,bo przecież sama sobie takich cudeniek nie zrobię .
    Chcesz czy nie banerek porywam ,niech dumnie wisi u mnie na blogu:)
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka , jeśli pozwolisz , chętnie stanę w kolejceeeee, bo będzie pewnie długa, ależ piękne te Twoje Efciu ozdóbki- wzór bombeczki posiadasz czy z główki , jeśli masz to się mogę uśmiechnąć pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, jakie piękne ozdoby! Oczywiście chętnie ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdóbek nigdy za wiele więc z ochota staję w kolejce:)
    Banerek wstawiam u siebie - niech na trochę ozdobi mój blog:)
    A ozdóbki Twoje są urocze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zgłaszam:) marzy mi się choinka w hand madowskim wydaniu :)
    nie będę tak, baner porywam niech i inni sie dowiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełna rozpusta, cudnie to wymyśliłaś, nie mogę sobie odmówić, więc staję w kolejce jak za PRLu :)
    Banerek leci na bloga , takie cuda trzeba pokazać światu !
    Gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się za Bożenką po te cudowności:) Co prawda u mnie też dzieje się w tym temacie, ale fajnie jest mieć od innej osóbki.
    Pozdrawiam, a banerek i tak wstawię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pierniczę taka okazja trafia się raz ...chcę wszystko !!!!!! piękne białe wszystko

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym chciała takie śliczności świąteczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ozdoby i po tych dziergadełkach widać zbliżający się czas świąt;).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. PiĘkna biel, zgłaszam się :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne ozdoby zrobiłaś Ewo dlatego również ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po takie cudeńka też bardzo chętnie się ustawie w kolejce.
    Banerek również wstawię na blogu. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknych ozdób nigdy za wiele , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś , piękne ozdoby prygotowałaś i myślę że bardzo długa kolejka ustawi się do Ciebie. Ja daję szansę innym , bo wiesz że nitki to moja bajka. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję, że często jesteś u mnie . Buziaki ogromniaste !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewciu piekne te szydełkowe ozdóbki Ustawiam się grzeczniutko w kolejce po te cudenka. Banerke wieszam bo jest cudny i żal go nie mieć w siebie !!!
    Co do Obserwatorów zgdzam się z Toba w 100% Mam całkiem podobne podejścia , Co z tego że mam ich 151 ??/ komentarze zostawia regularnie ok 30 osób i te sa dal mnie wazne , reszta to tylko ststystyka , nic nie warta.
    Pozdrawiam Cie serdecznie izycze udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu transfer zrobiłam specjalnym medium , o takim
      http://www.creativehobby.pl/decoupage-media-klejlakier-art-medium-rozne-pojemnosci-o_l_108_623.html

      Usuń
  18. No cóż, jak tu się nie zgłosić po takie cudeńka :) Zatem zgłaszam się i ja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja również ustawię się w kolejkę po te cudowności szydełkowe! Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu, ale cudeńka potworzyłaś, same śliczności. No nie możliwości żeby nie stanąć w kolejkę po nie więc i ja się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Po takie cudeńka mogę pobiegnąć nawet pod Kraków!!!!! A banerek zamieszczę u mnie bo jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. witaj Ewciu :) po takie białe śliczności na pewno chętnych nie będzie brakowało ja też ustawiam się w kolejce :) z przyjemnością :)

    pozdrawiam ciepło
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też, ja też, ja też! Ja też chciałabym mieć te bielutkie cudeńka, więc ustawiam się w kolejce po nie, a banerek umieszczam na Obrazkach z szycia wziętych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce po te piękne ozdoby :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowności, grzech nie skorzystać i się nie zapisać, więc ja nie będę grzeszyć :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. o jejciuuuuuuu! takie cudeńka! :-0
    pewnie, że tak! :-D

    na pewno będzie sporo chętnych na takie cukierki...:-)
    Ewciu,z góry dziękuję, za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej właśnie podobają mi się białe szydełkowe ozdoby , Twoje są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  28. No i z wrażenia zapomniałąm napisać,że ja też ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  29. Po takie wspaniałości i ja się ustawiam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze zachwycały mnie takie szydełkowe ozdoby. Sama nie robię więc z przyjemnością spróbuję szczęścia, są takie śliczne! A banerek sobie powieszę bo mi się podoba.
    Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, uświadomiłaś mi, że za miesiąc-dwa niecałe najczulsze święta! az mi zapachnialo choinka i wszystkim... co się z Bożym Narodzeniem kojarzy. Mowiąc szczerze, jestem jeszcze daleko w lesie... dzięki kochana za przypomnienie! piekne cacuszka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam dokładnie taką samą opinię na temat rozdawajek - dla mnie to podziękowanie dla czytelników za to, że są, a nie transakacja coś za coś:)
    Twoje prezenty są śliczne i pięknie wykonane, na pewno będą wspaniałą ozdobą:) Nie zapiszę się tylko dlatego, że u mnie nie ma choinki, świętuję święta całkowicie po swojemu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Za takimi cudeńkami to choćby w kolejce długiej od Bydgoszczy pod Kraków ;) Banerek na pasku bocznym i przy okazji zapraszam na swoje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne ozdoby :) Ja na szydełku nie robię, więc z miłą chęcią przygarnęłabym takie CUDA :)
    I jeśli masz ochotę zapraszam na moje Candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany!!! Ewciu. Ja się zgłaszam obiema rekami i nogami podziwiam takie szydełkowe cudenka i strasznie żałuję ze nie potrafię takich zrobic. Kilka razy próbowałam szydelkowac ale nadal to dla mnie.wiellka zagadka. Druty owszem. Znam i uwielbiam, ale niestety nie da sie nimi zrobic takich delikatnych ozdobek jak te Twoje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpadłam przypadkiem ,ale zostaję na dłużej tyle tu wspaniałości do oglądania.Po choinkowe cuda się ustawię chociaż kolejka długo ho ho banerek umieszczam u siebie na blogu, bo taki talent trzeba rozgłaszać pozdrawiam http://biebrzmilskakraina.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cuda stworzyłaś na szydełku. Dla mnie to jest czysta magia, co można zrobić za pomocą szydełka i nitki.
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Z chęcią będę tutaj zaglądała, żeby przynajmniej oczy nacieszyć pięknościami.
    Liczę na odrobine szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczami wyobraźni juz widzę jak wiszą u mnie w domku :-)
    Zapisuje sie chętnie i serdecznie pozdrawaiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ śliczności przygotowałaś:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też z miłą chęcią ustawię się w kolejce :)
    A przy okazji, czy jak mi szczęście nie dopisze, to mogę się uśmiechnąć o schematy tych cudeniek? Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej jakie piękności, Dla mnie to dzieła sztuki i coś co ja nie jestem w stanie osiągnąć. Nie znam się na szydełku. Chetnie przyjże się im z bliska!

    OdpowiedzUsuń
  42. No przecież to oczywiste, że takie piękne rzeczy każdy chciałby mieć, ja też mam takie marzenie. A z tym logowaniem się na jeden raz to całkowitą rację masz Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też się z chęcią zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z wielka checia zglosze sie do candy ! Tym bardziej ze w tym roku nie dam rady nic stworzyc swiatecznego:(

    OdpowiedzUsuń
  46. Ewuniu, ja też chętnie się zapiszę:) Uwielbiam takie ozdoby! Późno przychodzę, ale jestem daleko w UK i nie zawsze mam czas zajrzeć do blogowego świata! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobry wieczór. Ciesze się że trafiłam na Twojego bloga. Na pewno zostanę stałym gościem. Ja także zapisuję się w kolejce po te ślicznosci. Bbaner na moim blogu: http://po-kims-to-mam.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochana trafiłam tu do Ciebie z bloga Danusi, tak całkiem przez przypadek. No cóż pozwolisz że przycupnę sobie gdzieś w rogu i będę podziwiać Twoje małe arcydzieła. Jednym słowem zostaję na dłużej. z racji tej że jestem typowym antytalenciem w materii dziergadełek to bardzo chętnie ustawię się w kolejce po te cudowności. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudeńka! Z przyjemnością się na nie zapiszę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się do Twojego candy! Tworzysz przepiękne prace, w technikach, które pozostają całkowicie poza moim zasięgiem ;) Jestem pod ogromnym wrażeniem! Dlatego też dołączam do grona Twoich obserwatorów :)Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    A podlinkowany baner do Twojej zabawy umieszczam u mnie na sutasz-agi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja staję w kolejce po takie cuda, kto wie może się poszczęści:) Pozdrawiania dla Ciebie Ewuniu i dla wszystkich stojących w kolejce po takie piękności.

    OdpowiedzUsuń
  52. No to ja jestem pięćdziesiąta któraś i dobrze :) Zgłaszam swój udział w Twojej zabawie, bo baaaardzo mi się podobają takie białe cudeńka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojej- cudeńka!!!!!!!!!!!!! To ustawiam się , a jakże!

    OdpowiedzUsuń
  54. Pewnie nie mam szans gdyż jestem tu nowa, ale co tam. Zawsze marzyłam,że sama zrobię takie cudeńka na szydełku, ale jakoś wciąż pozostaje to w sferze marzeń.......Gratulacje.......i oczywiście ustawiam się w "ogonku".

    OdpowiedzUsuń
  55. A ja banerek z przyjemnością u siebie zamieściłam i po takie śliczności koniecznie zapisać się muszę, a nóż szczęście mi dopiszę :)
    Banerek znaleźć można tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolejka już jest długa ale zaryzykuję i stanę po te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  57. długość kolejki mnie przeraża, ale ryzykuję, a może będę mieć szczęście

    OdpowiedzUsuń
  58. Przyłączam się do zabawy. Ozdoby są przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Przesliczne!
    Moze dopisze mi szczescie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce do tego candy:) moja biała choinka by wypiękniała bardzo z takimi ozdóbkami:)

    OdpowiedzUsuń
  61. z wielką chęcią staję z nadzieją w ogonku . Śliczne Twoje ozdoby przyciągnęły mnie tu jak wiernego psa . ... oj chętnie chętnie chciałabym otrzymać takie cudeńka . Jestem na końcu budowy domu w tym mam nadzieję że będą Świeta w nowym domku i takie cudeńka ślicznie ozdobiłyby domek ... POzdr

    OdpowiedzUsuń
  62. info na bocznym pasku zamieszczam
    szydełkowe ozdoby są cudne !!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowności, nie może mnie zabraknąć w tej kolejce :) Zawsze chorowałam na choinkę z białymi szydełkowymi ozdobami i nidgy nie było mi po drodze by je wydzierać więc może udało by się nieskromnie wygrać :) ale to już zostawiam losowi. W każdym razie było by super :)
    Banerek wklejam do siebie choć to nieobowiązkowe :)
    Pozdrawiam serdecznie i również zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też ustawiam się w kolejce bo wszak owszem coś zrobić na szydełku umiem ale nie takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam. Piękne cudeńka tworzysz na szydełku, ja niestety nie potrafię, jestem maniaczką krzyżyków. Chętnie się zapiszę i zapraszam do mnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja nie potrafię szydełkować i zawsze mnie zachwycają takie cudne prace :).

    W tym roku będę mieć nową choinkę, to przy odrobinie szczęścia może i nowe ozdoby na niej zawisną :).

    Zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękne nagrody. Podziwiam tym bardziej, że nie potrafię szydełkować. Próbowałam się nauczyć, ale do tego mam 2 lewe ręce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego nie wynika, że biorę udział w Candy, a biorę, bo chciałabym wygrać te białe śliczności.

      Usuń
  68. Uwielbiam święta i ozdoby świąteczne :)
    Z miłą chęcią się zapisuję
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękne ozdoby, zapisuje się z nadzieją. Lubię robić na szydełku, ale ciągle mam za mało czasu. Moja praca tak pochłania mi czas, ze brak mi go na to co jest moim marzeniem. http://arcadiancsc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne ozdoby, mam nadzieję że poszczęści mi się je wygrać :) Jestem pod wrażeniem tej precyzji wykonania bo ja za wiele nie potrafię wykonać na szydełku, ale ciągle się uczę :)
    Banerek na moim blogu http://aputus-pasji.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj, bardzo przypadły do gustu i bardzo chciałabym mieć te śnieżne piękności! Ustawiam się więc grzecznie w kolejkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Z radością ustawiam się w kolejce do tych cudeniek!
    Banerek już zamieszczony: http://kkartki.blogspot.com/

    :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniałe prace :) Zgłaszam się i ja, może akurat się uda ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudne prace. Przywędrowałam do Ciebie przypadkiem, ale zostaję na pewno :) a ponieważ z szydełkiem nie nadajemy na tych samych falach to grzecznie staję w kolejce po te cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  75. dopóki nie przestałam używać anielskiego włosa, kot nie odstępował choinki
    chciałam wrzucić zdjęcia mojej choinki ubranej właśnie w takie cudeńka z moim koteczkiem również bielusieńkim ale się nie udało

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Ewciu nasz całkowita rację. Grono najwierniejszych zostaje a reszta odchodzi. Banerek zawieszam ponieważ mi sie podoba. To co robisz na szydełku to istne szaleństwo, bardzo podoba mi się Twoje "białe co nieco" dlatego staje na szarym końcu i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ojejku ! ale kolejka po te Twoje cudeńka jednak pokornie ustawiam się i cierpliwie czekam,
    Prześliczne są te ozdoby :)).
    Banerek wstawię bo jest bardzo ładny i przypomina o zbliżających się świętach.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. to co tworzysz jest po prostu cudne, myślę, że takie zabawy są fajne gdyż czasami nie miałybyśmy szansy poznać wielu ciekawych osób
    staję w kolejce oczywiście ale chcę zostać na dłużej
    pozdrawiam Cie ciepło

    OdpowiedzUsuń
  79. Po uszy jestem zakochana w aniołku i śnieżynce, a pozostałe rzeczy mrugają do mnie wesoło :) Ewciu, pozwolisz, ze skorzystam z zaproszenia i ustawie się w tym długim ogonku :) Uwielbiam takie świąteczne ozdoby - niestety sama nie potrafię ich robić :)

    OdpowiedzUsuń
  80. O matuchno jakie to piękne jest. Z wielką chęcią dołączam do tej długaśnej kolejki. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Właśnie w tym roku moja choinka będzie biała więc marzę o takich ozdobach . Może uda mi się wygrać te cuda :-). Banerek na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne, białe cudeńka. Na mojej choince wyglądałby najśliczniej :). Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne prace. Chętnie przygarnę i popatrzę coś niecoś z wzoru ponieważ ten aniołek bombka, gwiazdka są śliczne. Pozdrawiam
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Wspaniałe zgłaszam się i umieszczam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wspaniale było by powiesić na swojej choince takie piękne ozdoby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. podziwiam i zachwycam się, bardzo mi się podobają, dlatego wstawię bannerek również na fp, może akurat ktoś z moich czytelników będzie miał szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Witam
    Zgłaszam się do zabawy.Moja mama szydełkuje i trochę ozdób już mam ale te są piękne i razem dopełniły by całość na mojej choince szczególnie bombka i sopelek skradły moje serce .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  88. Następna jestem!!! Zazdroszczę takich zdolności manualnych. Gdyby Pan Bóg jeszcze talentem malarskim obdarzył posądziłabym go o rozpustę :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowne aniolki, zobaczylam banerek u Klarki i wstapilam. A niech se bede ostatnia w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. o Matko jaki długi ogonek ale pozwolę sobie stanąć w nim i ja :)
    banerek zabieram:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne białe cudeńka:)))Staję w tej dłuuuuugiej kolejce :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Fantastyczne są Twoje szydełkowe ozdoby! Z wielką ochotą sie zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Z chęcią przyłączę się do Twojego Candy. Zapraszam do siebie: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Takim zestawem można ozdobić już jakieś małe drzewko :), chętnie się zapisuję. Uwielbiam takie ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  95. ale dłuuuuga kolejaka! i nie dziwię się bo nagrody są cudne! chętnie i ja zatem spróbuję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  96. Przepiękne rzeczy robisz. Nie mogłam się powstrzymać przed zapisaniem do zabawy.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  97. Trafiłam tu za Klarką :), i znalazłam tak piękne rzeczy.
    Chętnie przygarnę białe piekności, a aniołkiem mogłabym podzielić się z córcią, ona zbiera Anioły.
    Pozdrawiam
    AnkaW

    OdpowiedzUsuń
  98. Przypadkiem natknęłam się na Twój blog Kochana właśnie dziś, i jestem zła - że tak późno, szczęśliwa - że jednak trafiłam. Oczywiście, zgłaszam się do chyba już kilometrowej kolejki po te cudeńka - może się los szczęścia uśmiechnie i uda się choć jednego aniołka uda przytulić. Pozdrawiam serdecznie Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  99. ojej Ewuniu, to ja tak długo cie nie odwiedzałam? oj wstyd mi, ale ciągle nie mogę sie z niczym wyrobić i tylko sobie dokładam nowych obowiązków w pracy, to potem nie można wyrobić:(
    Jeśli to nie za późno to w wielką chęcią dopisuję się do tej długaśnej kolejki, bo to prawdziwe cudeńka:)
    Pozdrawiam cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. przepiękne ozdoby i na pewno bardzo pracochłonne takze bardzo chciałabym aby mi się poszczęściło:)http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Przecudne :) Z przyjemnością spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  102. przepiekne ozdoby, ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowne ozdoby:)) Również się zgłaszam:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Zagoniona codziennością przeoczyłam Twoją zabawę,rzutem na taśmę dołączam nieśmiało do białej zabawy:)))Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie wiem czy jestem ostatnia? czy mnie uwzględnisz skoro znalazłam się tu przez przypadek śledząc blog z cudeńkami robionymi z juty kliknęłam na Twój banerek.
    Nie mam bloga-mam gromadkę dzieci,
    nie mam jeszcze czasu na pisanie -mam nadzieję że za jakiś czas,..kiedyś..
    Pozdrawiam,poczekam,prace piękne więc warto przykucnąć .

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczne szydełkowe cudeńka. Sama robię na szydełku ozdoby świąteczne, jednak do Twoich wiele mi brakuje :) Niestety nie mam bloga, więc zostawiam email: Eschelein@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się do candy, te białe cudeńka idealnie pasowałyby do koncepcji mojej tegorocznej choinki ;)

    Ola z http://gruszkowydesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Zakończę tę zacną kolejkę, choć prawdopodobieństwo wylosowania wynosi 1/116 :-)
    Ale przynajmniej popodziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  109. Jak żyję w takiej długiej kolejce nie stałam ! Takie cudowności,że żal przechodzić obojętnie.Przynajmniej będę żyć nadzieją:

    OdpowiedzUsuń
  110. Kiedy podziwiam takie cuda jak Twoje - to czuję się kiepską Panią domu i mamą... Z szydełkiem jeszcze na pracach ręcznych się nie polubiłam, ale są inne rzeczy, które mogłabym "tworzyć"...
    Ale kiedy? Mam wrażenie, że cały czas gonię i dopiero wieczorem mam chwilkę, żeby poczytać, co dzieje się na świecie, poodwiedzać blogi, napisać parę słów do znajomych, porozmawiać z mężem...
    Plan na grudzień mamy ambitny - zrobić jak co roku własnoręczne życzenia świąteczne i wysłać je do całej rodziny i znajomych ( ciekawe jak nam w tym roku pójdzie bo do zaangażowanego trzyletniego artysty dołączyła mała destruktorka...)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście raczej nie liczę, ale baaardzo, bardzo podziwiam i gratuluję tej osobie, która to szczęście będzie miała

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.