Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

środa, 5 lutego 2014

"Zmysłowa gra"

Witam moją nową obserwatorkę monotemę,  cieszę się, że mogę Cię gościć :)

Praca nad moim szalem dobiega końca, właściwie zostało mi jeszcze jakieś 20 cm długości. I właśnie teraz zabrakło mi pomarańczowego motka, jutro muszę udać się do pasmanterii. A w między czasie, bez drutów, sięgnęłam po książkę, którą koleżanka zostawiła w pracy. Nie przepadam za powieściami, w których w rzeczywistość wkraczają duchy. Jednak przeczytałam od początku do końca.



Piękna Serena po przedwczesnej śmierci zostaje aniołem stróżem, ma pilnować duszę młodego aktora. Na drodze jej misji staje przystojny arcydemon, którego misja jest zupełnie przeciwna. Zetknięcie nieba z piekłem na ziemi, pomiędzy niczego nie świadomymi ludźmi staje się walką o dusze nie tylko ludzkie. Walką na zmysły, bo jak się okazuje, anioł czy diabeł, potrzeby ma nader ludzkie :)

Zdjęcie okładki skopiowałam ze strony www.empik.com ponieważ w pracy nie miałam aparatu.


10 komentarzy:

  1. Hmmm , może to erotyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elżbieto, Emko sama nie wiem co to jest. Czy erotyk? Może troszkę. Walka dobra ze złem, też po trochu. Dośc swobodnie się ja czyta, więc można po nią sięgnąć, jeśli ktoś lubi obecność istot nadprzyrodzonych wśród ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu właśnie trafiłam na zakładkę z Twoimi zwierzakami - u góry. Są przecudowne!
    a Ty masz strasznie dobre serduszko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, trochę romansidło :)))))))))))))))) Naprawdę nie potrafię konkretnie określić rodzaju tej książki. Chyba jednak bardziej romansidło :)
      Co do zwierzaków, im jestem starsza tym bardziej widzę, że ten świat jest źle urządzony. My ludzie sobie potrafimy poradzić, ale zwierzęta cierpią w milczeniu i w samotności. Jeśli więc mogę pomóc, to staram się pomagać naszym braciom mniejszym :)
      Dziękuję.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zachęcam więc do przeczytania. Niestety nie jest moja, więc nie mogę przesłać dalej :)

      Usuń
  5. Trochę mam spóźniony refleks, ale dziękuję za miłe powitanie. Cieszy mnie tez okienko z Kociaczka na Twoim blogu, bo dzięki temu okienku sporo kotów z mojego miasta znalazło dom. Niby nic, a działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic się nie dzieje, czasem ciężko wyłapać jakąś informację pośród tyyyyyyylu blogów.
    A okienko z Kociaczka mam dzięki Twojemu blogowi monotemo. Na wielu blogach go widziałam, ale tylko na Twoim znalazłam linka do HTML-u.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.