O mnie

Moje zdjęcie

Kilka lat temu z serca Małopolski przeprowadziłam się na wieś. Teraz to moje spokojne podkrakowskie gniazdo :)
Dzieci odchowałam, mogę się zająć tym co lubię: druty, szydełko, a dzięki ludziom których spotkałam poznaję inne techniki rękodzieła.
Moje wielkie marzenie?  Umieć malować... niespełnione niestety ;)

Kontakt ze mną: efkaraj@interia.eu

Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

wtorek, 22 stycznia 2013

Druga czapka :)

Dziś skończyłam drugiego krasnala. Kasia to bardzo cierpliwy model. czapeczka jest nieco węższa od pierwszej z racji faktury wełny :). Robiona na drutach nr 6.


I to chyba na razie koniec z czapkami :)

6 komentarzy:

  1. Ewunia Ty to błyskawica jesteś
    ja bym robiła chyba ze dwa miesiące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, na grubych drutach szybko się robi :)

      Usuń
  2. Witam.
    Dziękuje za odwiedziny.
    Oby można było czapki można jak najszybciej czapki zrzucić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, też czekam na zdjęcie ciepłych ubrań :)

      Usuń
  3. Ladna ta czapka...dzieci bardzo je lubia i sa na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu za odwiedziny i za miły komentarz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.