Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

środa, 16 stycznia 2013

Wyróżnienie :)

Bardzo dziękuję za wyróżnienie jakie dostałam od Danusi - "serdecznej dziewczyny":) Serdecznej, bo serca w duszy jej grają :) Moje Cuda Cudeńka.
I od Lucy :*  U Lucy - dziewczyny szalonej, zakręconej, pełnej pasji i miłości do ogrodu :)
Jak już pisałam, nie mam teraz wystarczająco dużo czasu na buszowanie po necie, myślę że kiedyś będzie lepiej i wtedy i ja powyróżniam innych.



Teraz na szybko odpowiem na pytania Danusi:

1 Wschód czy zachód - Wschód zimą, zachód latem :)
2 Wiosna czy jesień - Jestem zdecydowaną miłośniczką lata
3 Ulubienie:y aktor czy aktorka - Nie mam ulubieńców wśród aktorów, mam za to wielu, których nie lubię
4 Marzenia cy realia - Marzenia w realnym świecie
5 Radio czy telewizja -  zawsze sobie znajdę jakieś inne zajęcie :)
6 Woda czy lód - woda
7  Koń czy kucyk - nie znam się ani na jednych, ani na drugich
8 Święto czy praca - święto po pracy
9 Czerń czy biel - zdecydowanie czerwień
10 Kawa czy mleko - kawa z mlekiem
11 Grzyby czy ryby - do jedzenia? jedno i drugie

I od Lucy:

1) ZIMA CZY WIOSNA?  Nie, wolę każdą porę roku od zimy :)
2) ZIELONY CZY CZERWONY? Czerwony, czerwony, czerwony ...
3)OGRÓD CZY DOM?  Całe szczęście tu nie muszę wybierać :)
4) SEN CZY SEX? ups...no, tu mam problem...
5) KWIATY ŻYWE CZY SZTUCZNE ? żywe
6) BACH CZY BAJM?  Bajm
7)NARTY CZY SANKI?  A mogą być łyżwy?
8)ZDROWIE CZY URODA?  Zdrowie
9) FILM CZY KSIĄŻKA? Książka
10) ROZWAŻNA CZY ROMANTYCZNA? Wiek przychyla się do rozważnej, serce do romantycznej :)
11) ROWER CZY ROLKI? Jedno i drugie :)

2 komentarze:

  1. Ewa gratulacje :D
    Piękna fota lawendy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, wydaje mi się, że lawenda najlepiej prezentuje się w drugim roku po posadzeniu, ale jeszcze nie wiem jak będzie wyglądał jej trzeci rok :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.