O mnie

Moje zdjęcie

Kilka lat temu z serca Małopolski przeprowadziłam się na wieś. Teraz to moje spokojne podkrakowskie gniazdo :)
Dzieci odchowałam, mogę się zająć tym co lubię: druty, szydełko, a dzięki ludziom których spotkałam poznaję inne techniki rękodzieła.
Moje wielkie marzenie?  Umieć malować... niespełnione niestety ;)

Kontakt ze mną: efkaraj@interia.eu

Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

sobota, 30 marca 2013

Wesołych Świąt

Dla wszystkich odwiedzających, zdrowych, spokojnych i ciepłych duchem świąt :)


4 komentarze:

  1. Ja również życzę spokojnych i radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wesolych swiat.. wszystkiego dobrego zycze

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt Wielkiejnocy ..mimo pogody

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.