Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

sobota, 20 maja 2017

Podziękowania

Witajcie,

Czas pędzi do przodu i ani się obejrzałam, kolejny rok za mną. Nie blogowy, kolejny rok mojego życia. Wchodzę sobie teraz w dwie piątki :) Lubię piątki (cyfry, choć dni tygodnia również :)) i nie wiem dlaczego, kojarzą mi się z czerwienią. Mam więc nadzieje, że ten rok będzie dobry, może troszkę szalony... hmmmm... ja właściwie nie robię szalonych rzeczy. No to może taki.... ekspresyjny, jak czerwona piątka :)

A propo's szalonych rzeczy. Szłam sobie niedawno ulicą, a za mną szła grupka  młodych ludzi. Jedna z dziewczyn opowiadała swoje przeżycia z rozmowy kwalifikacyjnej:
"Zapytali mnie jaką zrobiłam w życiu najbardziej szalona rzecz"
Nie dowiedziałam się co odpowiedziała, bo nasz drogi się rozeszły, ale zastanowiło mnie to pytanie. Kurcze, ja wcale nie robiłam żadnych szalonych rzeczy. I tu moje pytanie: czy zostałabym przyjęta do tej pracy? Nie wiem jaka to miała być praca, ale taka niepewność mnie dręczy do tej pory. Chyba dobrze, że już mam tyle lat ile mam i nie muszę robić szalonych rzeczy, żeby dostać pracę :))))

Wszystkim, którzy złożyli mi życzenia na maila, na FB i pocztą, bardzo serdecznie dziękuję za pamięć i za to, że Wam się chciało :)

Dostałam dwie cudowne, misterne, artystyczne karteczki.
Pierwsza przyleciała od  Ani Iwańskiej.


Druga od  Ewuni Jurewicz .
Dziękuje Wam bardzo, sprawiłyście mi wielka niespodziankę i radość.

***

W ostatnim poście pisałam o wymiance z Jadzią. Moja praca do Jadzi dotarła, więc mogę ją Wam przedstawić, chociaż, kto u Jadzi bywa, ten widział. Dla tych co nie widzieli, pokazuję. Naszyjnik z lnianej dratwy w kolorze ecru, z koralikami.


I to by było na tyle, lecę do ogrodu :) Pa.



34 komentarze:

  1. Ewuś moc najserdeczniejszych życzeń urodzinowych ślę dla Ciebie 😊
    Jakby się tak dłużej zastanowić to pewnie znalazłoby się parę szalonych rzeczy,jakie zrobiłam w życiu😁
    Widziałam u Jadzi Twoje korale,są delikatne i przywołują radosne lato i kolorowe sukienki,piękne😊
    Karteczki dostałaś śliczne,to wspaniałe uczucie wiedzieć,że ktoś pamięta o Tobie 😘
    Buziaki zostawiam i najlepszego życzę na każdy dzień 😘 😘 😘 😘 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo Ci dziękuję za życzenia.
      A wiesz, ja bym chętnie poczytała o Twoich szaleństwach życiowych :))))
      Buziaki ślę :*

      Usuń
  2. Naszyjnik będzie pasować do wiosenno-letnich kreacji; śliczny dodatek!
    Wszystkiego dobrego i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję,
      tak, ten naszyjnik również z latem i ciepłem mi się kojarzy,
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Naszyjnik piękny podziwiałam już u Jadzi , kojarzy mi się z latem i plażą .
    Ja chyba też nie zrobiłam w życiu niczego szalonego :-)
    Raz jeszcze 100 lat Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dobrze wiedzieć, że nie tylko ja należę do "sztywniaków" hehehehehehe. Może dzięki temu byłyśmy bezpieczniejsze, bo przecież im bardziej szalony pomysł i jego wykonanie, tym większe ryzyko. Tak myślę..
      Dziękuję Ci bardzo i buziaki zasyłam :)

      Usuń
  4. Jest taka jedna szalona rzecz jaką zrobiłam w swoim życiu ale nie lubię o tym opowiadać. Nie sądzę również, że powinno się zadawać takie pytania potencjalnym pracownikom ale najwidoczniej czasy się zmieniają. Jeszcze raz przesyłam buziaki na te Twoje dwie piąteczki.
    A naszyjnik wyszedł ślicznie i subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, szalone pomysły wcale nie muszą się kojarzyć w miłymi wspomnieniami Ewuniu? Masz rację, takie pytania na rozmowie kwalifikacyjnej to pomyłka. Czy to jest właśnie różnica pokoleń? No to zaczynam rozumieć nasze babki :))))))
      Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i miłej niedzieli oraz całego tygodnia życzę :)

      Usuń
  5. Śliczne karteczki otrzymałaś:)
    A naszyjnik piękny - taki idealny do letnich kreacji:)

    I również dołączę się do życzeń - spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agulku,
      też robiłam go z myślą o lecie :)

      Usuń
  6. Ewuniu,przede wszystkim życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Wstyd mi, bo zapomniałam o Twoim święcie:( Niestety kartki przesłoniły mi cały świat, na nic nie mam czasu,nawet na ogród:(
    Co do szalonych rzeczy to trochę ich zrobiłam, na szczęście wszystkie,no może większość pozytywnych;) Np.jako jedyna z 20-osobowej grupy przeszłam park linowy w Kruczych Skałach w Szklarskiej Porębie;) Ze mną jest jakoś tak,że jak ktoś powie że nie dam rady,to zawsze dam hehe.
    Naszyjnik przepiękny! Buziaczki Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przede wszystkim, to wcale się nie przejmuj. Są w życiu priorytety i nie zawsze możemy pamiętać o wszystkim. Ja bardzo Ci dziękuję za życzenia tutaj :)

      Dobrze, że Twoje szaleństwa miały pozytywny wydźwięk, bo różnie to z tym jest, zwłaszcza jak się ma naście lat :)
      Ja czytałam kiedyś takiego mema: "Nie dam rady. Dam!
      A jak nie dam? To padnę i sobie poleżę ":)
      Buziaki ślę :*

      Usuń
  7. Ewuniu,dużo,dużo zdrowia Ci życzę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Życzę Ci Wszystkiego Najlepszego! Piękne cyfry , Masz rok na piątkę, Ewuniu Ja też w życiu nie zrobiłam nic szalonego i wcale nie żałuję - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję za życzenia.
      Dobrze wiedzieć, że jest nas więcej :))))))
      Buziaki :*

      Usuń
  9. Kochana Effciu jak dobrze CIebie znowu widzieć ! Przyjmij moje spóźnione, lecz szczere życzenia urodzinowe, abyś każdego ranka wstawala z pełnym uśmiechem i miała energii do działania . Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu bardzo :)
      Pozdrawiam na następny tydzień :)

      Usuń
  10. No widzisz, chyba mam jakiś wybrakowany kalendarz, albo sklerozę ( z dwojga wybieram tą pierwszą opcję ), więc przyjmij ode mnie spóźnione, ale najszczersze życzenia, mimo wszystko jakiejś odrobiny szaleństwa, może niekoniecznie by przydała się do rozmowy kwalifikacyjnej, ale by było o czym opowiadać wnusiowi, jak to Babcia za młodu, zdrówka i czego sobie zapragniesz, bo 55 to całkiem fajne cyferki, prawda :)
    Przytulam cieplutko do serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę życia na 2 piątki , czyli najlepszego :-)
    Zawsze wydawało mi się ,że żyję normalnie,
    ale przekraczanie granic to chyba u mnie jednak norma...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś, wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze, oraz spełniania się marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego na dwie piąteczki i spełnienia wszystkich marzeń.
    Piękne karteczki dostałaś a naszyjnik świetny.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu to wszystkiego co najlepsze Ci życzę!
    Ja to za spokojna osoba jestem, żeby robić jakieś szalone rzeczy. Za to kilka rozmów kwalifikacyjnych miałam okazję przejść i ja to już nazywam castingami bo tam sie różne dziwne rzeczy na nich wyprawia :) Śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny naszyjniczek
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności u Ciebie. Wszystkiego najlepszego:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczności urodzinowe przesyłam i każdego dnia na piątkę Ci życzę. Niech się spełniają marzenia, nawet te szalone!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno były jakieś szaleństwa. Nie chce mi się wierzyć , że nie. Nic straconego po pięćdziesiąte też można poszaleć , czego Ewuś Ci życzę z całego serca. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości!!! Wszystkiego najlepszego!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuś, wszystkiego najlepszego z okazji twoich piąteczek. Szalone rzeczy to chyba tylko nastolatkowie potrafią robić. Im się jest starszym tym człowiek bardziej poważnieje 😃
    A naszyjnik dla Jadzi piękny, taki delikatny, akurat na lato 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiem, wiem, że to w maju było, ale muszę... życzę Tobie szczęścia i uśmiechu oraz pozytywnego postrzegania rzeczywistości !!! Aha - i zrób w końcu coś szalonego !!! Uściski serdeczne :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też spóźnione ale bardzo bardzo serdeczne życzenia urodzinowe.Mam nadzieję,że te małe szaleństwa jeszcze przed Tobą ... te dwie czerwone piąteczki...Najważniejsze ,żeby się chciało robić coś fajnego:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. No i moja ciekawość została zaspokojona już wiem co dla Jadzi przygotowałaś, bardzo ładny kolorowy i pełen optymistycznych barw naszyjnik..

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo miło spędziłaś czas Ewciu i to w takich wspaniałych miejscach.Warto realizować swoje marzenia i pasje.
    Zakładki zrobiłaś Ewciu fantastyczne,podobają mi się i są w moich kolorkach,piękne.
    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuś, wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze, oraz spełniania się marzeń
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.