Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

niedziela, 2 marca 2014

W kolorach słońca, soczystych pomarańczy i czerwonych grejfrutów.

Witam na blogu Madzię :). Magdalena prowadzi blog kulinarny, klikając w Jej imię znajdziecie się w świecie pyszności dla ciała i zmysłów, wejdźcie do bloga Madzi, bo naprawdę warto :)

A teraz chcę Wam pokazać co powstało z resztek wełny pozostałej z szala w pawi ogon. Kolory podobają mi się bardzo, więc postanowiłam zrobić poszewkę na poduszkę. Oto jej dwie strony.


Poszewka jest wiązana na brązowe troczki wykonane łańcuszkiem na szydełku. Ponieważ po wykonaniu zdjęć w plenerze padły mi akumulatorki w aparacie, zdjęcia troczków będą jutro :)
Akumulatorki się naładowały, więc dołączam zdjęcia z troczkami.




Nigdy nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu, ze względu na ogrom cudownych prac jakie w nich brały udział, ale tym razem zgłaszam moją poduszkę do wyzwania w Szufladzie:


  
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/

29 komentarzy:

  1. bardzo słoneczna podusia::))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu widzę zmiany na blogu i do tego bardzo fajne.Co do podusi to wyszła ślicznie,energetycznie i skojarzyła mi się z zachodem słońca ,pewnie przez te kolorki.Lubię takie ciepłe kolorki,więc mnie się bardzo podoba.Kochana życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za te słowa, miód na moje serce :) Podjęłam się tego wyzwania dla tych kolorów właśnie, choć na pewno będzie całe mnóstwo cudowniejszych prac, ale co tam ;) Zrobiłam, to spróbuję.
      Wciąż wchodzę na Twojego bloga i oglądam co tam słychać w temacie "dziura". Mam już jedną faworytkę, której chyba nikt nie przebije, ale na razie o tym kto to - sza! ;)
      Pozdrawiam również gorąco.

      Usuń
  3. Bardzo fajna poduszka- te kolory bardzo energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko :)
      dziękuję za wizytę i za miły komentarz :)

      Usuń
  4. Podusia jest piękna !!!
    W cudownych kolorkach zachodzącego słońca.
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za wyzwanie! Poducha bardzo pasuje do tematu i jest śliczna. Dzięki tym kolorom bardzo pobudza zmysły! Zawsze chciałam mieć narzutę lub koc w taki wzór "babciny" jak ja go nazywam. Mam nadzieję, że kiedyś zrobię:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, dziękuję bardzo :) Na pewno zrobisz sobie koc, troszkę czasu i już będzie :) To ja będę trzymać kciuki za Twój koc ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna podusia w energetycznych kolorkach!
    Dziękuję Ewuś za odwiedziny u mnie, dzięki temu mogłam poznać Twój blog :) Oczywiście zostaję, bo widzę że mamy wiele wspólnego:)
    Pozdrawiam cieplutko:) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, cieszę się, że jesteś i że zostaniesz, może na dłużej :) Zapraszam, rozgość się proszę,
      Buziaki :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna poduszeczka i takie ciepłe kolory.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka słoneczna , że świetnie pasuje na to wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania i oczywiśie życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manito, wyzwanie jest fantastyczne, aż szkoda byłoby nie spróbować, dziekuję :)

      Usuń
  11. Wspaniała podusia!!! Bardzo ładne kolorki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super podusie i w pięknych kolorkach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Danusiu, to jedna podusia, tyko ma dwie różne strony ;)
    Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszka idealnie kolorystycznie wpisuje się w wyzwanie. Będzie doskonała na deszczowe pochmurne dni. Świetnie wykorzystane resztki włóczki :-) Ewa, kiedy Ty to wszystko robisz i jakim cudem w tak młodym wieku odchowałaś dzieci (mam nadzieję, że się nie pogniewasz za to ostatnie pytanie, tu usmiecham się szeroko :-))))), pozdrawiam Kasia.
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu;)))))))))))))))))))))))))))))) Wszystkie rzeczy w moim życiu "odrobiłam" w czasie standardowym :)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Dobry makijaż i odpowiednie zdjęcie, działają cuda ;)
      Ale dziękuję, za Twoje słowa ;)

      Usuń
  15. Hej;) Bardzo energetyczna i pewnie milusia;))) powodzenia w wyzwaniu;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszka piękna, ciepłe kolory i ładny wzór, połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.