Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

czwartek, 7 grudnia 2017

Otulacz i bombka

Witam Was serdecznie i dziękuję bardzo za wszystkie słowa jakie zostawiacie w komentarzach. Przepraszam, że nie odpisuję na komentarze, ale czas pędzi, ja zarobiona, a chcę poczytać co się dzieje u Was na blogach :)

Grudzień to miesiąc prezentów. Okazji jest mnóstwo: mikołajki, święta,  imieniny mojego brata, mojej kuzynki, moje, urodziny mojego syna i wnuka, więc pracy przy prezentach moc.

Dla jednej wyjątkowej osoby zrobiłam otulacz


Wysokość 47cm (90 oczek)
Obwód 65cm
Druty nr 5
Zużyłam pół motka włóczki Angora Active
Otulacz wyszedł mięciutki, a ponieważ włóczka ma lekki włosek, będzie też ciepły.

Do otulacza dołączyłam bombkę szydełkową. Bombka jest spora, ma 15cm wysokości i pewnie nie powstałaby, gdybym nie znalazła pierwszej połowy zrobionej w ubiegłym roku :) Do tego, nigdzie nie mogłam znaleźć schematu, więc robiłam drugą połowę "czytając" to co zrobiłam rok temu z pierwszej połowy. Myślę, że się udało





 Ponieważ bombka jest bardzo dziurawa, więc otuliłam ją cieplutkim otulaczem :)





Skończyłam też robić gwiazdki i resztę bombek, które pojadą w świat. Na razie schną na suszarce.

Komplecik jest zrobiony na prezent, więc zgłaszam go do zabawy u  Reni.



Do następnego razu, pa :)

39 komentarzy:

  1. Ale bombeczce fajnie! Piękny otulacz i cieplutki (chociaż wolałabym aby zimy nie było) w sam raz na tę porę roku. No i bombeczka śliczna. Ech zdolna z Ciebie osóbka Ewuniu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :)
      Bombka mi również się podoba, ale może to dlatego, że jak robię coś z myślą o osobie, którą mam obdarować, to wszystko mi lepiej wychodzi :) I pewnie dlatego nie robię nigdy nic do szuflady :)
      Buziaczki :)

      Usuń
  2. Ewuniu,otulacz przepiękny,bombka nawet "dziurawa" cudna :) Powodzenia w zabawie u Reni. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Dla Ciebie też już bombiaste przyszykowane, w poniedziałek wyślę :)
      Renia nie ma żadnego konkursu, tylko taki mały lansik ;) A, że ja lubię si chwalić....
      Buziaki :)

      Usuń
    2. Ewuniu,super czekam z niecierpliwością :D Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Taki otulacz to jest zimową porą świetna sprawa :-)
    A bombka pomimo że dziurawa jest extra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję,
      otulacze są wygodniejsze od szali i chust. Ostatnio się w nich zakochałam, więc pewnie jeszcze nie jeden powstanie :)

      Usuń
  4. Ewuniu! Wspaniały otulacz, Ładny ma kolor, A bombeczka śliczna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ten kolor urzekł w motku, Krysiu,
      dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Przepiękna bombeczka, ma super wzorek, te "dziury" dodają uroku.
    A otulacz jaki fajny, na pewno cieplutki :) Pozdrawiam Cię Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, myślę, że otulacz ociepli szyjkę, bo jest mechaty :)
      Dziękuję Ci i pozdrawiam również serdecznie :)

      Usuń
  6. Ewciu odtulacze kocham co widać na blogu;D
    a Twój jest świetny, co do bombek to udało mi sie w tym roku zrobić 4 i nie wiem czy coś jeszcze zrobię, ale mają wzięcie, trzeba będzie włączyć produkcje na rok następny.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, z doświadczenia wiem, że bombki robią zawsze furorę. Ja w tym roku zabrałam się za nie za późno i niewiele powstało. Też muszę to w przyszłym roku nadrobić :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudny ten otulacz , lubię bardzo cieniowane włóczki , nigdy nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy :-) U Ciebie wyszło rewelacyjnie. A bombka to juz mistrzostwo. Piękny prezent przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mam taką cichą nadzieję, że prezent się spodoba :)
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Wspaniały otulacz!!! Przepiękna bombka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doniu, takie słowa od mistrza to miód na serce :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Własnoręcznie zrobione prezenty są najpiękniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Beciu, masz rację. Zawsze w nich jest troszkę więcej niż w takich kupnych :)

      Usuń
  10. Wow, faktycznie duża ta bombeczka. Zdolniacha jesteś że czytasz własne wyroby bez schematy, doświadczenie robi swoje. Otulacz śliczny, ładne kolorki i na pewno będzie sie sprawdzał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, skłamałabym, gdybym powiedziała, że czytanie tego schematu to była bułka z masłem. Miała chwile zwątpienia :)))
      Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  11. Bombka jest śliczna mimo że dziurawa z otulaczem jej do twarzy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki cieplutki, śliczny otulacz to znakomity prezent Ewuniu, na pewno sprawi komuś mnóstwo radości. Bombeczka wyszła uroczo, jest niezwykle efektowna.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Otulacz śliczności i bardzo uniwersalny, bo taki cieniowany to pasuje do wszystkiego, już myślałam, że dla siebie zrobiłaś, bo jesteś bardzo wyjątkowa, a jednak leci sobie gdzieś, też fajnie, bo ucieszy kogoś :)
    Witam w klubie mocno zajętych :)
    Uściski Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuję, ale nie napisałabym tak o sobie. Choć uważam, że jestem jedyna i niepowtarzalna, jak każdy inny człowiek jest jedyny i niepowtarzalny :)
      Buziaki :)

      Usuń
  14. Otulacz śliczny, a przy tym już na sam jego widok robi się cieplej. Bombka cudowna! Jeszcze nie popełniłam żadnej szydełkowej, wiec tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja z bloków startowych z bombkami stanowczo za późno wyruszyłam. Wiem, że nie zdążę zrobić tyle ile bym chciała.
      Pozdrawiam i dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  15. Otulacz piękny,kolorowy i na pewno sprawi dużo radości obdarowanemu tak jak i bombka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, dziękuję Ci bardzo :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Ewuniu otulacz będzie wspaniałym zimowym akcentem,a w zimie trzeba otulać się czymś pięknym i ciepłym😁
    Twoja bombka jest czaderska,zachwycam się nią😍
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączyłam do klubu niesamowicie zajętych i goniących własny ogon. Ale taki to czas, za dużo chcemy, za dużo planujemy. Jednak ważne, że coś dobrego nam wychodzi. Ewuś super prezentowe niespodzianki zmajstrowałaś! Otulacz elegancki i ciepły zapewne powstał, a bombeczka ma piękny efekt ze względu na te "dziury". Pozdrawiam przedświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny otulacz - w swojej kolorystyce będzie piękną ozdobą.Bombka przecudnej urody:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie, takie zywe kolory ma ten otulacz, :) a że wpadłam tutaj w święta to życzę aby niteczki nigdy się nie kończyły, aby igiełce nie brakowało weny i siły, aby święta były pachnące, a wspomnienia radosne, święta w gronie rodziny a jedzonko niech idzie w cycki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa, świetny otulacz, przy okazji życzę Ci zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super tak otulacz jak i niesamowita jest bombka, ciekawy wzór pozdrawiam poświątecznie Dusia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.