Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

czwartek, 17 grudnia 2015

Ostatnie ozdoby świąteczne...chyba ;)

Witam Was wszystkich serdecznie, jak również bardzo miło mi powitać wśród moich obserwatorów  kgosię . Proszę rozgość się i zostań na dłużej :)

Dziękuję też wszystkim, którzy podzielili się ze mną swoimi doświadczeniami z zabawami blogowymi. Podjęłam decyzję po Waszych wypowiedziach. Nie jest ona oryginalna jakoś specjalnie. Nie będę na pewno już więcej brać udziału w podobnych zabawach. Natomiast prywatne wymianki, jak najbardziej, z osobami, które już nieco poznałam :)))

Czas biegnie nieubłaganie. Dzielę go pomiędzy swoje zajęcia, ale wciąż jest go mało. Do tego nie mogę wieczorami robić długo swoich szydełkowych ozdóbek, bo oczy odmawiają posłuszeństwa. Dziś skończyłam komplecik na stół wigilijny i jestem z niego bardzo zadowolona. Koniecznie muszę jeszcze kupić długi czerwony bieżnik, bo na białym obrusie moje cacko zniknie ;)







Kilka dni temu zrobiłam jeszcze gwiazdę na czubek choinki. To mój debiut, ale nie szybko go powtórzę. Sama praca szydełkowa jest banalna, ale usztywnianie tego... Można balonikami, ale robi się wtedy okrągły brzuchol, chciałam, żeby było mniej więcej równo wypchane wszędzie. Jakoś poszło, ale szału nie ma. Gwiazdka jest już u nowej właścicielki :)






Żałuję tylko, że nie zrobiłam w tym roku więcej ozdób, ale były inne priorytety, może w przyszłym roku będzie luźniej :)

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego :)

38 komentarzy:

  1. Ewuniu-to cacko jest genialne,"zazdraszczam" tak pięknie ozdobionego stołu.A właściwie to co chcesz od tej gwiazdki???? Trudno się robiła ale jaki efekt!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka jest przepiękna. Osobiście tego wzoru nie robiłam. Zostawię na następny rok, ale już żałuję, że nie wypróbowałam. Gwiazda jest też świetna. Drugi rok przymierzam się do takiego projektu, ale tez nie wymyśliłam jak usztywnić taką ozdobę. Naprawdę jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, każda z nas ma inny dar w rękach. Twoje szydełkowe prace są niebanalne, piękne! Pomysł z tą bombką jest niesamowity. Będziesz miała piękny stół. Umiesz dziergać cudności, a ja nie:) Szydełkowa gwiazda , zachwycająca. Ja od kilku lat ubieram na biało choinkę. Zawieszam na niej gwiazdeczki, śnieżynki, mikołaje i aniołki zrobione na szydełku przez moją Mamę. W tej chwili już nic nie robi, bo ze wzrokiem kiepsko (87lat), ale w ubiegłym roku jeszcze dziergała. Dzięki tym pracom, choinka nabiera innego wyrazu:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...napisałam komentarz i gdzieś się "zapodział"...Piszę, więc jeszcze raz -piękne ozdoby stworzyłaś Ewo. Podziwiam za szydełkowe umiejętności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz ,że chyba ostatnie w tym roku ale jakie piękne. co do usztywnienia "czóbków "na choinkę mam już patent usztywniam i wypycham je foliowymi woreczkami i wtedy schną na wisząco.Ten sposób sprawdził się najlepiej.
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje cudenka:) prześliczne;) kobietko masz fach w rękach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jakie to cudo wspaniałe i jak pięknie będzie się prezentowało na czerwonym bieżniku. Jestem wiernym fanem twoich szydełkowych cudów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda ta bombeczka na jeszcze piękniejszej serwetce Zresztą co ja gadam wszystko jest przecudnej urody i pachnie już świętami. Buziaczki Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu dekoracja stołu cudowna. Ta bombka z Dzieciątkiem w środku jest piękna a do tego serwetka równie urocza. Ale masz racje żeby to wyeksponować potrzebny czerwony obrus .
    Gwiazdka na czubek choinki tez wyszła rewelacyjnie . Podziwiam te Twoje szydełkowe ozdoby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dekoracja stołu i ta gwiazda na czubek choinki - niespotykane i oryginalne ozdoby:)))
    Pozdrawiam przedświątecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś bombka jest prześliczna a na tym tle wygląda wyjątkowo dekoracyjnie .Cudny ten wzór,a gwiazdka to kolejna pięność .Nawet nie chcę myśleć ile pracy kosztuje to usztywnianie ,chyba bym cierpliwości nie miała do takich prac,więc się za nie nie zabieram .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efciu Kochana, temat poprzedniego posta był jak najbardziej trafny i tak jak Ty ja przystaję tylko na wymianki z osobami, które już trochę poznałam i się wymieniłam. Kochana Moja Twoje szydełkowe ozdoby są piękne bombeczka z dzieciątkiem rewelacyjna, ale ta gwiazda szczególnie mnie uwiodła. Jest przepiękna ! Całuje Ciebie mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj Ewuniu prawdziwe cacko sobie wydziergałaś... Aż słów mi brakuje takie to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dekoracja na stół jest przepiękna!
    Ja się właśnie zastanawiałam - jak się takim cackom (bombkom, gwiazdkom i aniołkom) nadaje kształt, bo samo szydełkowanie faktycznie nie wydaje się bardzo skomplikowane, ale reszta... czarna magia. Ale piękna ta magia:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chylę czoła - bombka na stół prześliczna. Masz talent i wyobraźnię, bo jak inaczej stworzyć coś tak pomysłowego. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna bombka :-) Wspaniałe ozdoby na Święta Bożego Narodzenia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niezwykle uzdolniona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Dodałam Twoją przepiękną bombkę do naszych świątecznych inspiracji na naszym blogu - zapraszam i pozdrawiam serdecznie :)
    http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/12/inspiracje-z-neta-ale-bombaaa.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna ozdoba, bombka z Jezuskiem wygląda wspaniale. Genialny pomysł. Gwiazda piękna, ale usztywaniania nie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Och Ewuniu przepiękna bombka z Jezuskiem,delikatna jak mgiełka i niezwykle elegancka,gwiazda też jest piękna,jesteś zdolniacha :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stroik urzeka swoim niepowtarzalnym urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne obywa. Faktycznie, trudno sobie wyobrazić, jak usztywnić taką gwiazdę. Ja mam kłopoty z głupią serwetką, a tu takie dzieło w 3D!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńka!!! Wspaniałe, świąteczne ozdoby ozdoby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu Ewuniu dech mi zaparło. Ta bombeczka, tak misternie zrobiona.... cudaśna. Och jak lubię patrzeć na te Twoje dziergadełka. Są prześliczne. Pozdrowionka dla mamci. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prawdziwe cacko zrobiłaś. Z resztą czy robisz cokolwiek inaczej niz pięknie ?? Nie natrafiłam na nic takiego. Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny stroik, Ewciu :) Jeszcze czegoś takiego nie widziałam i przyznam, że taka ozdoba robi na mnie ogromne wrażenie. Cudo!
    I gwiazdka też piękna - domyślam się jedynie, ile pracy Cię kosztowała :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo, cudo - sliczności. Zawsze z podziwem patrzę na te Twoje prace. Teraz też. Niech te świeta będą dla Ciebie spokojne, radosne - błogosławione:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zauroczyłaś mnie Ewuniu tą bombeczką - jest prześliczna.
    Życzę Ci zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech będą one okazją do zadumy, ale i radości z rodzinnego spotkania.
    Niech przyniosą wytchnienie od codziennych zmagań i trosk.
    Oby magia Bożego Narodzenia przetrwała w nas jak najdłużej!
    Przyjmij także najpiękniejsze życzenia imieninowe! Ściskam Cię bardzo świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. No cud prostu. Podziwiam jak zwylke Twoj talent i precyzyje wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna, okazała bombka. Skradła me serce. Gwiazda na czubek choinki nieziemska. Jestem pełna zachwytu. Dla mnie starczyło cierpliwości na zrobienie tylko jednej połówki takiej bombki, druga mam nadzieję powstanie przed kolejnym Bożym Narodzeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie :) trafiłam tutaj bo spodobała mi się serwetka pod tą dużą bombką :) czy mogę zapytać,gdzie znaleźć wzór na nią ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu,
      mogę Ci przesłać na maila wzór tej serwety. Ja ją lekko zmodyfikowałam, ale w wersji oryginalnej jest równie ładna :) Podaj mi adres mailowy :)

      Usuń
    2. Ewentualnie, jak masz dostęp do gazetek to: Sabrina Robótki 6/2014

      Usuń
  32. Witam.Ozdoby są prześliczne.Chciałabym prosić o schemat do bombki, jeżeli mogłaby Pani mi go wysłać to byłabym wdzięczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie wyślę, tylko proszę o maila :)

      Usuń
    2. ben-33@tlen.pl.z góry dziękuję.Pozdrawiam.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.