Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

wtorek, 8 lipca 2014

Kolorowe lato na blogu Klub Kota Jasna 8 :)

Kasia z bloga Klub Kota Jasna 8 ogłosiła zabawę w kolory lata. Nie jestem dobrym fotografem, o robieniu zdjęć wiem niewiele, naciskam migawkę i już, ale uwielbiam lato, słońce, upał. Dlatego biorę udział w tej zabawie. Pierwszy kolor lata to żółty. mam dużo żółtych kwiatów w ogrodzie, ale skoro ma być letnia żółć, to najbardziej żółty jest słoneczniczek i liliowiec. Do zabawy zgłaszam zdjęcie liliowca Little Paule

Uwielbiam otaczać się kolorami. Kolory to radość, szczęście, optymizm :) Tych wszystkich cech życzę Wam na całe lato i po lecie również :)

13 komentarzy:

  1. Piękny i taki prawdziwie żółty , prawdziwy jak słońce i lato :-)
    I te kolory takiego cieplego gorącego lata...
    Uwielbiam takie lato :-)
    Już wstawiam na pierwszym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny liliowieć - ja liliowce uwielbiam, więc dla mnie zdjęcie pierwsza klasa :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zgłoszenie do Konkursu :-)
    Zdjęcie jest zamieszczone tutaj kliknij...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycze Ci powodzenia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny liliowiec w słonecznym kolorze:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie :-), powodzenia w zabawie, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy :) pełen optymizmu
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham liliowce! To piękne kwiaty i nie wymagają zbytniej opieki:) Takie kwiaty lubię najbardziej:))))
    Też Ewuś, życzę Ci dużo kolorowych chwil!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię, mam na nie osobne miejsce w ogrodzie i czekam, aż utworzą liliowcowy łan. Takie wielkie kępy kwitną nawet i 6 tygodni :)

      Usuń
  9. nooo wiesz , że kocham żółte kwiaty ..są takie piękne ..radosn i słoneczne ...wygrasz na bank

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, nawet nie myslalam, że chcę wygrać. Chce się podzielić z innymi moim latem, a kasia mi to udostępnia przez swoja zabawę :)

      Usuń
  10. Piękny kwiatuszek. Marny fotograf? Chyba Ewciu nie widziałaś moich zdjęć :). Życzę Ci powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.