Witam wszystkich, którzy są ze mną, wszystkich którzy po cichutku zaglądają i wszystkich, którzy przyjdą tylko raz i nigdy nie wrócą. Cieszę się, że jesteście :)

Obserwują:

czwartek, 26 września 2013

Kolejne aniołki :)

Zainspirowana blogami U Kathryn i Szydełko u Izabeli wydziergałam kolejne dwa aniołki. Ponieważ oba blogi to kopalnia wzorów i inspiracji, na pewno jeszcze nie jedna rzecz wyjdzie spod mojego szydełka :)
Dziękuję Kasi i Izabeli za mozliwośc skorzystania z Ich pomysłów :)

Myślę, że każdy na blogach Kasi i Izy znajdzie ciekawe pomysły dla siebie.

7 komentarzy:

  1. Piękne aniołeczki porobilaś,teraz do kompletu dzwoneczki i choinka pięknie będzie błyszczeć :)POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Będą, będą jeszcze gwiazdki, dzwoneczki i sopelki :)

      Usuń
  2. ja nie mogę ..jaka szkoda , że nie potrafe takich robić bo mam chwilowo duużżóóó czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, masz inne talenty, nie możesz mieć wszystkiego :) To byłoby niesprawiedliwe.

      Usuń
  3. Ewunia chętnie bym się wymieniła tymi talentami za talent tego szydełkowania
    piękne te ozdoby ..cudne po prostu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucuś, spokojnie, mam w planach wysłać życzenia świąteczne w tym roku pocztą, nie mailem :)

      Usuń
  4. Ewunia ....:)
    aż boję sie głośno powiedzieć .....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy wpisany komentarz :) Są dla mnie bardzo ważne. Dzięki nim wiem, że to co robię, ma jakiś sens.